Muhasebe ve defter tutma, muhasebe temel denklemi, çift yanlı kayıt yönteminin kuralları ve işleyişi, günlük defter kayıtları ve büyük deftere aktarılması, düzeltme kayıtları ve temel mali tabloların (bilanço, gelir, tablosu ve özkaynak değişim tablosu) hazırlanması. Ticari işletmelerde muhasebenin işleyişi, kasa, alacaklar ve alacak senetleri, stoklar, satılan mal maliyeti hesaplarının özellikleri, maddi ve maddi olmayan duran varlıklar, kısa vadeli borçlar ve bordro muhasebesi.
Ortaklıklar ve şirketler muhasebesinin özellikleri, ödenmiş sermaye, dağıtılmamış karlar ve ihtiyatlar, kasa hisse senetleri, şirketlerde gelir tablosu, uzun vadeli borçlar, finansal kiralama, yatırımlar ve konsolidosyon, dövizli işlemlerin muhasebeleştirilmesi, nakit akım tablolarının hazırlanması, mali tabloların analizi, maliyet kavramları, maliyet hesaplama yöntemleri, sipariş ve safha maliyeti, hacim ve kar analizleri, bütçe ve bütçelerin hazırlanması.
Kullanıcıya yönelik olarak dizayn edilen yönetim muhasebesi; karmaşık ve hiyerarşik organizasyonlarda planlama ve kontrol faaliyetlerinin yöneticilerine yardımcı olacak bilgileri toplayan, sınıflandıran, işleme tabi tutan, analiz eden ve raporlayan bir yöntemler ve sistemlerdir. Muhasebe bilgileri, karar almayı kolaylaştıran, strateji belirlenmesinde yol gösteren, mevcut stratejilerin değerlemesine yardımcı olan ve organizasyonun performansının iyileştirilmesi gayretlerine yoğunlaşan bir sistemdir. Faaliyet tabanlı maliyetleme, hedef maliyetleme ve stratejilerin yürürlüğe konması (balanced scarecord) gibi yeni tekniklere ağırlık verilir.
Akademik yazı kuralları, içerik, düzen ve üslup. Bilimsel kaynaklardan alıntı ve faydalanma için uygun standartlar. Farklı ders temaları ile eleştirel okuma, analiz ve içeriği anlama becerilerinin güçlendirilmesi.
Akademik yazı kuralları, içerik, düzen ve üslup. Bilimsel kaynaklardan alıntı ve faydalanma için uygun standartlar. Farklı ders temaları ile eleştirel okuma, analiz ve içeriği anlama becerilerinin güçlendirilmesi.
Akademik yazı kuralları, içerik, düzen ve üslup. Bilimsel kaynaklardan alıntı ve faydalanma için uygun standartlar. Farklı ders temaları ile eleştirel okuma, analiz ve içeriği anlama becerilerinin güçlendirilmesi.
Akademik yazı kuralları, içerik, düzen ve üslup. Bilimsel kaynaklardan alıntı ve faydalanma için uygun standartlar. Farklı ders temaları ile eleştirel okuma, analiz ve içeriği anlama becerilerinin güçlendirilmesi.
ACWR 101 dersini temel alarak işletme ve ekonomi alanında daha ileri seviyede okuma, yazma, araştırma ve analiz becerileri geliştirmek.
ACWR 101 dersini temel alarak işletme ve ekonomi alanında daha ileri seviyede okuma, yazma, araştırma ve analiz becerileri geliştirmek.
ACWR 101 dersini temel alarak işletme ve ekonomi alanında daha ileri seviyede okuma, yazma, araştırma ve analiz becerileri geliştirmek.
ACWR 101 dersini temel alarak bilim ve teknoloji alanında daha ileri seviyede okuma, yazma, araştırma ve analiz becerileri geliştirmek
ACWR 101 dersini temel alarak bilim ve teknoloji alanında daha ileri seviyede okuma, yazma, araştırma ve analiz becerileri geliştirmek
ACWR 101 dersini temel alarak bilim ve teknoloji alanında daha ileri seviyede okuma, yazma, araştırma ve analiz becerileri geliştirmek
Güncel sanata ve güncel sanat hakkındaki eleştirel tartışmalara giriş. Galeri, müze, kamu alanları ve geleneksel olmayan sergi alanları gibi ortamlarda çalışan sanatçıların eserleri ile ilgili çalışmalar.
"Öteki" kavramının incelenmesi. Bu terimin çoğunlukla, sosyal grupların kendi aralarında yarattıkları farklılıkları ve sınırları ortaya çıkarmak, ve içinde yaşanılan topluma ait görülmeyen insanları yabancılaştırmak amacıyla kullanılmasına değinilmesi. ?Öteki? Kavramının edebiyattaki temsillerine odaklanarak insanlığın belli bir dönem, mekan veya kültürel bağlamla sınırlı kalmaksızın ?yabancı? Ve ?bilinmez? Olana duyduğu ilginin nedenlerinin irdelenmesi. ?Öteki? Kavramının farklı dönem ve kültürlerde politik, dini, coğrafi, cinsiyet, etnisite ve ırk söylemleri bağlamında nasıl kurgulandığı ve algılandığının tartışılması. Kimlik arayışında öteki ve ötekileştirmenin rolününün sorgulanması.
Kadınların kimlik, kültür ve toplumla olan ilişkilerini bir sorunsal olarak ele alan çeşitli metinlere giriş. Edebi ürünlerde toplumsal cinsiyet rolleri, sınıf, ırk, din ve milliyet arasındaki ilişkilere kültürler ve disiplinler arası bir yaklaşım.
Kadınların kimlik, kültür ve toplumla olan ilişkilerini bir sorunsal olarak ele alan çeşitli metinlere giriş. Edebi ürünlerde toplumsal cinsiyet rolleri, sınıf, ırk, din ve milliyet arasındaki ilişkilere kültürler ve disiplinler arası bir yaklaşım.
İkinci yılını tamamlayan öğrencilerin yaz stajı programı kapsamında endüsti tecrübesi kazanabilecekleri bir iş yerinde en az 20 iş günü çalışmaları gerekmektedir. Çalışmanin içeriği bölüm tarafından hazırlanmış olan Yaz stajı kılavuz kitapçığına göre belirlenir.Öğrencilerin endüstride uygulamalı bilgi ve tecrübe kazanmaları temel alınır.
İkinci yılını tamamlayan öğrencilerin yaz stajı programı kapsamında endüsti tecrübesi kazanabilecekleri bir iş yerinde en az 20 iş günü çalışmaları gerekmektedir. Çalışmanin içeriği bölüm tarafından hazırlanmış olan Yaz stajı kılavuz kitapçığına göre belirlenir.Öğrencilerin endüstride uygulamalı bilgi ve tecrübe kazanmaları temel alınır.
İkinci yılını tamamlayan öğrencilerin yaz stajı programı kapsamında endüsti tecrübesi kazanabilecekleri bir iş yerinde en az 20 iş günü çalışmaları gerekmektedir. Çalışmanin içeriği bölüm tarafından hazırlanmış olan Yaz stajı kılavuz kitapçığına göre belirlenir.Öğrencilerin endüstride uygulamalı bilgi ve tecrübe kazanmaları temel alınır.
İkinci yılını tamamlayan öğrencilerin yaz stajı programı kapsamında endüsti tecrübesi kazanabilecekleri bir iş yerinde en az 20 iş günü çalışmaları gerekmektedir. Çalışmanin içeriği bölüm tarafından hazırlanmış olan Yaz stajı kılavuz kitapçığına göre belirlenir.Öğrencilerin endüstride uygulamalı bilgi ve tecrübe kazanmaları temel alınır.
İkinci yılını tamamlayan öğrencilerin yaz stajı programı kapsamında endüsti tecrübesi kazanabilecekleri bir iş yerinde en az 20 iş günü çalışmaları gerekmektedir. Çalışmanin içeriği bölüm tarafından hazırlanmış olan Yaz stajı kılavuz kitapçığına göre belirlenir.Öğrencilerin endüstride uygulamalı bilgi ve tecrübe kazanmaları temel alınır.
İkinci yılını tamamlayan öğrencilerin yaz stajı programı kapsamında endüsti tecrübesi kazanabilecekleri bir iş yerinde en az 20 iş günü çalışmaları gerekmektedir. Çalışmanin içeriği bölüm tarafından hazırlanmış olan Yaz stajı kılavuz kitapçığına göre belirlenir.Öğrencilerin endüstride uygulamalı bilgi ve tecrübe kazanmaları temel alınır.