MGMT 559 / YÖNETİMDE SEÇİLMİŞ KONULAR
Dönem: Spring 2016Kredi 3Saatler: 0:00:00-0:00:00

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

MGMT 559 / YÖNETİMDE SEÇİLMİŞ KONULAR
Dönem: Spring 2016Kredi 3Saatler: 0:00:00-0:00:00

Dersin açıldığı dönemde içeriği açıklanacaktır.

MGMT 695 / BAĞIMSIZ ARAŞTIRMA
Dönem: Spring 2016Kredi 0Saatler: 0:00:00-0:00:00

Danışman öğretim üyesinin rehberliği altında bir konu üzerinde çalışma. Yazılı bir raporla sonuçlandırılır.

MGMT 695 / BAĞIMSIZ ARAŞTIRMA
Dönem: Spring 2016Kredi 0Saatler: 0:00:00-0:00:00

Danışman öğretim üyesinin rehberliği altında bir konu üzerinde çalışma. Yazılı bir raporla sonuçlandırılır.

MGMT 695 / BAĞIMSIZ ARAŞTIRMA
Dönem: Spring 2016Kredi 0Saatler: 0:00:00-0:00:00

Danışman öğretim üyesinin rehberliği altında bir konu üzerinde çalışma. Yazılı bir raporla sonuçlandırılır.

MGMT 695 / BAĞIMSIZ ARAŞTIRMA
Dönem: Spring 2016Kredi 0Saatler: 0:00:00-0:00:00

Danışman öğretim üyesinin rehberliği altında bir konu üzerinde çalışma. Yazılı bir raporla sonuçlandırılır.

MGMT 695 / BAĞIMSIZ ARAŞTIRMA
Dönem: Spring 2016Kredi 0Saatler: 0:00:00-0:00:00

Danışman öğretim üyesinin rehberliği altında bir konu üzerinde çalışma. Yazılı bir raporla sonuçlandırılır.

MGMT 906 / İŞLETME STRATEJİSİ
Dönem: Spring 2016Kredi 3Günler: FRI SAT*Saatler: 9:00:00-18:00:00

Günümüzde işlevsel, fonksiyonel matris, ağ ve hücresel yapı gibi temel kurumsal yapılanma ortamlarında rekabetçi stratejiler. Endüstriyi, rakipleri ve firmaları stratejik açıdan inceleme teknikleri. İncelenen firmanın gelecekte karşılaşacağı temel kurumsal, insan kaynakları ve rekabet meselelerinin kapsamlı strateji analizi çalışmasında ele alınması.

MGMT 909 / SÖZLEŞME HUKUKUNUN TEMELLERİ & ULUSLARARASI TİCARET HUKUKU
Dönem: Spring 2016Kredi 1Günler: SAT*Saatler: 9:00:00-18:00:00

Türk Sözleşmeler Hukukunun temelleri özellikle Viyana Satım Sözleşmesi (CISG) ve Unidroit Prensipleri. Milletlerarası Özel Hukuka ilişkin sorunlar: yetki, uygulanacak hukuk ve yabancı mahkeme kararlarının tanınması ve tenfizi. Milletlerarası Ticaret Odası kuralları ve Undroit Tahkim kuralları uyarınca milletlerarası ticari tahkim hukukunun temel esasları. INCOterms, ödeme yöntemleri.

MGMT 910 / ULUSLARARASI İŞLETME
Dönem: Spring 2016Kredi 2Günler: SUN*Saatler: 0:00:00-0:00:00

Uluslararasi isletmenin ekonomi politik analizi; ulusotesi sirketler ve uluslararasi yatirim modelleri; cok tarafli anlasmalar, Avrupa Birligi, NAFTA ve Asya Pasifik bloklari eksenli yeni bolgesellesme; gelismekte olan ulkelerde finansal krizler ve IMF reformlari.

MIND 600 / PSİKİYATRİ
Dönem: Spring 2016Kredi 3Saatler: 0:00:00-0:00:00

Intörnler erişkin ve çocuk psikopatolojisi konusundaki bilgilerini sağlamlaştırırken, psikiyatrik hastalarla birebir çalışarak deneyimlerini artırırlar. Hastaların iç dünyalarını daha iyi okumayı keşfeder, iletişim becerileri kazanır, hasta ve hasta yakınlarına karşı profesyonel aynı zamanda anlayışlı bir duruşa sahip olmayı öğrenirler. Intörnler, psikiyatrik görüşme, biyopsikososyal formülasyon ve tedavi planı oluşturma konusunda deneyim kazanırlar. Intörnlüğün yarı zamanı yatan hasta servisinde, diğer yarısı ise poliklinik ve konsültasyon liyazon servisinde tamamlanır. Böylece intörnler farklı psikopatolojiler, farklı ağırlıktaki psikiyatrik etkilenmelerle çalışıp; psikofarmakoloji, çeşitli yönelimli psikoterapiler, elektrokonvülsif terapi, özel eğitim, grup, aile ve diğer destek tedavileri konusunda bilgi ve deneyim edinirler. (4 hafta; zorunlu gece ve hafta sonu nöbetleri vardır)

MIND 600 / PSİKİYATRİ
Dönem: Spring 2016Kredi 3Saatler: 0:00:00-0:00:00

Intörnler erişkin ve çocuk psikopatolojisi konusundaki bilgilerini sağlamlaştırırken, psikiyatrik hastalarla birebir çalışarak deneyimlerini artırırlar. Hastaların iç dünyalarını daha iyi okumayı keşfeder, iletişim becerileri kazanır, hasta ve hasta yakınlarına karşı profesyonel aynı zamanda anlayışlı bir duruşa sahip olmayı öğrenirler. Intörnler, psikiyatrik görüşme, biyopsikososyal formülasyon ve tedavi planı oluşturma konusunda deneyim kazanırlar. Intörnlüğün yarı zamanı yatan hasta servisinde, diğer yarısı ise poliklinik ve konsültasyon liyazon servisinde tamamlanır. Böylece intörnler farklı psikopatolojiler, farklı ağırlıktaki psikiyatrik etkilenmelerle çalışıp; psikofarmakoloji, çeşitli yönelimli psikoterapiler, elektrokonvülsif terapi, özel eğitim, grup, aile ve diğer destek tedavileri konusunda bilgi ve deneyim edinirler. (4 hafta; zorunlu gece ve hafta sonu nöbetleri vardır)

MIND 600 / PSİKİYATRİ
Dönem: Spring 2016Kredi 3Saatler: 0:00:00-0:00:00

Intörnler erişkin ve çocuk psikopatolojisi konusundaki bilgilerini sağlamlaştırırken, psikiyatrik hastalarla birebir çalışarak deneyimlerini artırırlar. Hastaların iç dünyalarını daha iyi okumayı keşfeder, iletişim becerileri kazanır, hasta ve hasta yakınlarına karşı profesyonel aynı zamanda anlayışlı bir duruşa sahip olmayı öğrenirler. Intörnler, psikiyatrik görüşme, biyopsikososyal formülasyon ve tedavi planı oluşturma konusunda deneyim kazanırlar. Intörnlüğün yarı zamanı yatan hasta servisinde, diğer yarısı ise poliklinik ve konsültasyon liyazon servisinde tamamlanır. Böylece intörnler farklı psikopatolojiler, farklı ağırlıktaki psikiyatrik etkilenmelerle çalışıp; psikofarmakoloji, çeşitli yönelimli psikoterapiler, elektrokonvülsif terapi, özel eğitim, grup, aile ve diğer destek tedavileri konusunda bilgi ve deneyim edinirler. (4 hafta; zorunlu gece ve hafta sonu nöbetleri vardır)

MIND 600 / PSİKİYATRİ
Dönem: Spring 2016Kredi 3Saatler: 0:00:00-0:00:00

Intörnler erişkin ve çocuk psikopatolojisi konusundaki bilgilerini sağlamlaştırırken, psikiyatrik hastalarla birebir çalışarak deneyimlerini artırırlar. Hastaların iç dünyalarını daha iyi okumayı keşfeder, iletişim becerileri kazanır, hasta ve hasta yakınlarına karşı profesyonel aynı zamanda anlayışlı bir duruşa sahip olmayı öğrenirler. Intörnler, psikiyatrik görüşme, biyopsikososyal formülasyon ve tedavi planı oluşturma konusunda deneyim kazanırlar. Intörnlüğün yarı zamanı yatan hasta servisinde, diğer yarısı ise poliklinik ve konsültasyon liyazon servisinde tamamlanır. Böylece intörnler farklı psikopatolojiler, farklı ağırlıktaki psikiyatrik etkilenmelerle çalışıp; psikofarmakoloji, çeşitli yönelimli psikoterapiler, elektrokonvülsif terapi, özel eğitim, grup, aile ve diğer destek tedavileri konusunda bilgi ve deneyim edinirler. (4 hafta; zorunlu gece ve hafta sonu nöbetleri vardır)

MKTG 201 / PAZARLAMA YÖNETİMİ
Dönem: Spring 2016Kredi 3Günler: TUES THURSSaatler: 11:30:00-12:45:00Ön Koşullar: CPAP 100 OR CPAP 150 OR CPAP 101 OR DOS 171

Dersin amacı pazarlamanın temellerini ve pazarlama çevresini anlamaktır. Pazarlama stratejileri, dilimlendirme, hedefleme, konumlandırma, bireysel ve örgütsel tüketici davranışı ve pazarlama bilgi yönetimi gibi konuları içermektedir. Pazar karmasının planlanması: Ürün, Fiyatlandırma, Yer/Dağıtım, tutundurma/iletişim stratejilerinin oluşturulmasını içermektedir.

MKTG 201 / PAZARLAMA YÖNETİMİ
Dönem: Spring 2016Kredi 3Günler: TUES THURSSaatler: 10:00:00-11:15:00Ön Koşullar: CPAP 100 OR CPAP 150 OR CPAP 101 OR DOS 171

Dersin amacı pazarlamanın temellerini ve pazarlama çevresini anlamaktır. Pazarlama stratejileri, dilimlendirme, hedefleme, konumlandırma, bireysel ve örgütsel tüketici davranışı ve pazarlama bilgi yönetimi gibi konuları içermektedir. Pazar karmasının planlanması: Ürün, Fiyatlandırma, Yer/Dağıtım, tutundurma/iletişim stratejilerinin oluşturulmasını içermektedir.

MKTG 201 / PAZARLAMA YÖNETİMİ
Dönem: Spring 2016Kredi 3Günler: MON WEDSaatler: 11:30:00-12:45:00Ön Koşullar: CPAP 100 OR CPAP 150 OR CPAP 101 OR DOS 171

Dersin amacı pazarlamanın temellerini ve pazarlama çevresini anlamaktır. Pazarlama stratejileri, dilimlendirme, hedefleme, konumlandırma, bireysel ve örgütsel tüketici davranışı ve pazarlama bilgi yönetimi gibi konuları içermektedir. Pazar karmasının planlanması: Ürün, Fiyatlandırma, Yer/Dağıtım, tutundurma/iletişim stratejilerinin oluşturulmasını içermektedir.

MKTG 201 / PAZARLAMA YÖNETİMİ
Dönem: Spring 2016Kredi 3Günler: MON WEDSaatler: 8:30:00-9:45:00Ön Koşullar: CPAP 100 OR CPAP 150 OR CPAP 101 OR DOS 171

Dersin amacı pazarlamanın temellerini ve pazarlama çevresini anlamaktır. Pazarlama stratejileri, dilimlendirme, hedefleme, konumlandırma, bireysel ve örgütsel tüketici davranışı ve pazarlama bilgi yönetimi gibi konuları içermektedir. Pazar karmasının planlanması: Ürün, Fiyatlandırma, Yer/Dağıtım, tutundurma/iletişim stratejilerinin oluşturulmasını içermektedir.

MKTG 301 / PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
Dönem: Spring 2016Kredi 3Günler: TUES THURSSaatler: 13:00:00-14:15:00Ön Koşullar: MKTG. 201 and MATH. 201 or ENGR.201 or ENGR.200 or MATH.211

Pazarlama araştırmasının firmadaki ve araştırma sürecindeki rolü uygulamalı proje bazında ele alınmaktadır. Bu doğrultuda, araştırma probleminin oluşturulmasını, araştırmanın tasarımını, veri toplama metodunun belirlenmesini, örneklemeyle ilgili konuları, verilerin toplanmasını ve analizini içeren araştırma sürecinin derinlemesine incelenmesini ve uygulamasını içermektedir.

MKTG 303 / REKLAM VE TANITIM
Dönem: Spring 2016Kredi 3Günler: TUES THURSSaatler: 10:00:00-11:15:00Ön Koşullar: MKTG. 201

Reklam ve Tanıtım, Reklam planlanması ve değerlendirilmesi ile diğer tip tanıtım stratejilerine ve uygulamalarına odaklanır. Bütünleşik pazarlama iletişimleri, stratejik planlama, yaratıcı özet, tüketici davranışı ve iletişim süreciyle ilgili bakış açıları, yaratıcı strateji, medya planlaması ve etkililiğinin ölçülmesi incelenen konular arasındadır.

MKTG 303 / REKLAM VE TANITIM
Dönem: Spring 2016Kredi 3Günler: TUES THURSSaatler: 11:30:00-12:45:00Ön Koşullar: MKTG. 201

Reklam ve Tanıtım, Reklam planlanması ve değerlendirilmesi ile diğer tip tanıtım stratejilerine ve uygulamalarına odaklanır. Bütünleşik pazarlama iletişimleri, stratejik planlama, yaratıcı özet, tüketici davranışı ve iletişim süreciyle ilgili bakış açıları, yaratıcı strateji, medya planlaması ve etkililiğinin ölçülmesi incelenen konular arasındadır.

MKTG 303 / REKLAM VE TANITIM
Dönem: Spring 2016Kredi 3Günler: TUES THURSSaatler: 14:30:00-15:45:00Ön Koşullar: MKTG. 201

Reklam ve Tanıtım, Reklam planlanması ve değerlendirilmesi ile diğer tip tanıtım stratejilerine ve uygulamalarına odaklanır. Bütünleşik pazarlama iletişimleri, stratejik planlama, yaratıcı özet, tüketici davranışı ve iletişim süreciyle ilgili bakış açıları, yaratıcı strateji, medya planlaması ve etkililiğinin ölçülmesi incelenen konular arasındadır.

MKTG 401 / GLOBAL PAZARLAMA
Dönem: Spring 2016Kredi 3Günler: TUES THURSSaatler: 11:30:00-12:45:00Ön Koşullar: MKTG. 201

Global pazarlama fırsatları ve zorlukları; ithalat/ihracat işlemleri; yeni pazarların bulunması ve seçilmesi ve bu yeni pazarlarda kullanılacak pazarlama karması; global pazarlarda küçük ve orta ölçekli firmalarin ve büyük çok uluslu şirketlerin stratejileri.

MKTG 402 / PAZARLAMA STRATEJİSİ
Dönem: Spring 2016Kredi 3Günler: MON WEDSaatler: 11:30:00-12:45:00Ön Koşullar: MKTG. 201

Stratejik pazarlama planlaması araçlarının pazarlama problemlerinin analizinde uygulanmasını firma, tüketici ve rakabet bakış açısıyla bütünsel ve dinamik bir çerçevede ele alır. Yeni pazarlara giriş ve yeni markaların oluşturulmasındaki stratejilerin yanı sıra mevcut marka sermayesinin korunması ve genişletilmesi ile ilgili stratejileri derinlemesine inceler.