ITAL 201 / İTALYANCA I: BAŞLANGIÇ
Dönem: Fall 2016Kredi 3Günler: MON WEDSaatler: 8:30:00-9:45:00

İtalyancaya yeni başlayan öğrencilerin, temel iletişim için gereksindikleri dört dil becerisinin (dinleme, konuşma, okuma ve yazma) ve de gündelik İtalyan kültürünün tanıtılması. Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Sınıflandırılması: A1 düzeyinin ilk yarısı.

ITAL 201 / İTALYANCA I: BAŞLANGIÇ
Dönem: Fall 2016Kredi 3Günler: MON WEDSaatler: 13:00:00-14:15:00

İtalyancaya yeni başlayan öğrencilerin, temel iletişim için gereksindikleri dört dil becerisinin (dinleme, konuşma, okuma ve yazma) ve de gündelik İtalyan kültürünün tanıtılması. Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Sınıflandırılması: A1 düzeyinin ilk yarısı.

ITAL 201 / İTALYANCA I: BAŞLANGIÇ
Dönem: Fall 2016Kredi 3Günler: MON WEDSaatler: 10:00:00-11:15:00

İtalyancaya yeni başlayan öğrencilerin, temel iletişim için gereksindikleri dört dil becerisinin (dinleme, konuşma, okuma ve yazma) ve de gündelik İtalyan kültürünün tanıtılması. Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Sınıflandırılması: A1 düzeyinin ilk yarısı.

ITAL 201 / İTALYANCA I: BAŞLANGIÇ
Dönem: Fall 2016Kredi 3Günler: MON WEDSaatler: 10:00:00-11:15:00

İtalyancaya yeni başlayan öğrencilerin, temel iletişim için gereksindikleri dört dil becerisinin (dinleme, konuşma, okuma ve yazma) ve de gündelik İtalyan kültürünün tanıtılması. Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Sınıflandırılması: A1 düzeyinin ilk yarısı.

ITAL 202 / İTALYANCA II: BAŞLANGIÇ
Dönem: Fall 2016Kredi 3Günler: MON WEDSaatler: 16:00:00-17:15:00Ön Koşullar: ITAL. 201 or consent of the instructor

Anadili İtalyanca olan insanlar ile olağan durumlarda başarılı etkileşim kurulabilmesi için gereken dört dil becerisinin (dinleme, konuşma, okuma ve yazma) geliştirilmesi ve gündelik İtalyan kültürü ile ilgili bilgilerinin artırılması. Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Sınıflandırılması: A1 düzeyinin ikinci yarısı.

ITAL 202 / İTALYANCA II: BAŞLANGIÇ
Dönem: Fall 2016Kredi 3Günler: MON WEDSaatler: 14:30:00-15:45:00Ön Koşullar: ITAL. 201 or consent of the instructor

Anadili İtalyanca olan insanlar ile olağan durumlarda başarılı etkileşim kurulabilmesi için gereken dört dil becerisinin (dinleme, konuşma, okuma ve yazma) geliştirilmesi ve gündelik İtalyan kültürü ile ilgili bilgilerinin artırılması. Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Sınıflandırılması: A1 düzeyinin ikinci yarısı.

ITAL 301 / İTALYANCA III: ORTA DÜZEY
Dönem: Fall 2016Kredi 3Günler: MON WEDSaatler: 8:30:00-9:45:00Ön Koşullar: ITAL. 202 or consent of the instructor

ITAL 202?nin devamı. Gündelik durumlarda iletişim için hedef dile ait becerilerin derinleştirilmesi ve kültürel farkların incelenmesi. Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Sınıflandırılması: A2 düzeyi.

İNGL 201 / İNGİLİZCE II
Dönem: Fall 2016Kredi 4Saatler: 0:00:00-0:00:00Ön Koşullar: İNGL. 101 and İNGL. 102

Öğrenciler, geniş bir çeşitlilikte sunulan konuşma, dinleme, telafuz etme, yazma ve okumaya odaklanan etkinlikler aracılığıyla, İngilizce temel-üst ve orta- öncesi düzeylerde grameri ve kelime bilgisini öğreneceklerdir. Öğrenciler ayrıca hastalarla etkin bir iletişimde gerekli olan temel hemşirelik ve sağlıkla ilgili kelime bilgilerini ve cümlecikleri öğrenmeye ve kullanmaya başlayacaklardır.

İNGL 201 / İNGİLİZCE II
Dönem: Fall 2016Kredi 4Saatler: 0:00:00-0:00:00Ön Koşullar: İNGL. 101 and İNGL. 102

Öğrenciler, geniş bir çeşitlilikte sunulan konuşma, dinleme, telafuz etme, yazma ve okumaya odaklanan etkinlikler aracılığıyla, İngilizce temel-üst ve orta- öncesi düzeylerde grameri ve kelime bilgisini öğreneceklerdir. Öğrenciler ayrıca hastalarla etkin bir iletişimde gerekli olan temel hemşirelik ve sağlıkla ilgili kelime bilgilerini ve cümlecikleri öğrenmeye ve kullanmaya başlayacaklardır.

İNGL 301 / İNGİLİZCE III
Dönem: Fall 2016Kredi 4Saatler: 0:00:00-0:00:00Ön Koşullar: İNGL. 201 and İNGL. 202

Öğrenciler, geniş bir çeşitlilikte sunulan konuşma, dinleme, telafuz etme, yazma ve okumaya odaklanan etkinlikler aracılığıyla, İngilizce orta- öncesi ve orta düzeylerde grameri ve kelime bilgisini öğrenmeye başlayacaktır. Öğrenciler temel hemşirelik, tıp ve sağlık İngilizcesini okumalar, çeşitli roller alarak oyun oynama, simülasyon ve bunun gibi ders projeleri aracılığıyla öğrenmeye ve kullanmaya devam edecektir.

İNGL 301 / İNGİLİZCE III
Dönem: Fall 2016Kredi 4Saatler: 0:00:00-0:00:00Ön Koşullar: İNGL. 201 and İNGL. 202

Öğrenciler, geniş bir çeşitlilikte sunulan konuşma, dinleme, telafuz etme, yazma ve okumaya odaklanan etkinlikler aracılığıyla, İngilizce orta- öncesi ve orta düzeylerde grameri ve kelime bilgisini öğrenmeye başlayacaktır. Öğrenciler temel hemşirelik, tıp ve sağlık İngilizcesini okumalar, çeşitli roller alarak oyun oynama, simülasyon ve bunun gibi ders projeleri aracılığıyla öğrenmeye ve kullanmaya devam edecektir.

İNGL 401 / İNGİLİZCE IV
Dönem: Fall 2016Kredi 4Saatler: 0:00:00-0:00:00Ön Koşullar: İNGL. 301 and İNGL. 302

Öğrenciler, akademik İngilizce ve sağlık ve bakım alanlarında eleştirel düşünmeye odaklanarak, tüm İngilizce becerilerini geliştirmeye devam edecektir. Öğrenciler özellikle kelime bilgisini geliştirme, zor metinleri kavrayabilme ve sağlıkla ilgili çeşitli konuları sunup, tartışabilme konuları üzerine çalışacaklardır. Öğrencileri mesleki fırsatlara ve üniversite sonrası eğitim olanaklarına hazırlamak için daha gelişmiş yazma ve gramer kullanma becerileri vurgulanacaktır.

İNGL 401 / İNGİLİZCE IV
Dönem: Fall 2016Kredi 4Saatler: 0:00:00-0:00:00Ön Koşullar: İNGL. 301 and İNGL. 302

Öğrenciler, akademik İngilizce ve sağlık ve bakım alanlarında eleştirel düşünmeye odaklanarak, tüm İngilizce becerilerini geliştirmeye devam edecektir. Öğrenciler özellikle kelime bilgisini geliştirme, zor metinleri kavrayabilme ve sağlıkla ilgili çeşitli konuları sunup, tartışabilme konuları üzerine çalışacaklardır. Öğrencileri mesleki fırsatlara ve üniversite sonrası eğitim olanaklarına hazırlamak için daha gelişmiş yazma ve gramer kullanma becerileri vurgulanacaktır.

KOLT 101 / AKADEMIK BECERİ GELİŞTİRME
Dönem: Fall 2016Kredi 1Günler: WEDSaatler: 14:30:00-15:45:00

Öğrencilik mesleğinin anlaşılması ve öğrencilerin üniversitedeki akademik hayatı daha iyi tanıması; öz düzenleme, bireysel planlama ve öz değerlendirme; erteleme davranışından kaçınma; etkili ders çalışma yöntem ve tekniklerini inceleme, akademik metin okuma, etkili not alma; sınava hazırlık, zamandan ve mekândan bağımsız bir süreç olarak öğrenme; araştırma ve çevrenin öğrenmedeki rolünü anlama

KOLT 101 / AKADEMIK BECERİ GELİŞTİRME
Dönem: Fall 2016Kredi 1Günler: TUESSaatler: 10:00:00-11:15:00

Öğrencilik mesleğinin anlaşılması ve öğrencilerin üniversitedeki akademik hayatı daha iyi tanıması; öz düzenleme, bireysel planlama ve öz değerlendirme; erteleme davranışından kaçınma; etkili ders çalışma yöntem ve tekniklerini inceleme, akademik metin okuma, etkili not alma; sınava hazırlık, zamandan ve mekândan bağımsız bir süreç olarak öğrenme; araştırma ve çevrenin öğrenmedeki rolünü anlama

LANG 290 / İŞARET DİLİ I
Dönem: Fall 2016Kredi 3Günler: TUES THURSSaatler: 8:30:00-9:45:00

İşitme ve konuşma engelli bireylerin toplumda iletişim olanaklarını arttırabilmek için üniversite mezunları arasında işaret dilini bilenlerin sayısının arttırılmasını sağlamak ve böylece bu eğitimi alan kişilerin mezun olduktan sonra iş yaşamlarında işitme engellilerle karşılaşmalarında onların ihtiyaçlarının kolaylıkla iletişim yolu olan işaret diliyle sağlama yeteneği kazandırma.

LANG 290 / İŞARET DİLİ I
Dönem: Fall 2016Kredi 3Günler: TUES THURSSaatler: 14:30:00-15:45:00

İşitme ve konuşma engelli bireylerin toplumda iletişim olanaklarını arttırabilmek için üniversite mezunları arasında işaret dilini bilenlerin sayısının arttırılmasını sağlamak ve böylece bu eğitimi alan kişilerin mezun olduktan sonra iş yaşamlarında işitme engellilerle karşılaşmalarında onların ihtiyaçlarının kolaylıkla iletişim yolu olan işaret diliyle sağlama yeteneği kazandırma.

LANG 551 / DİLDEN SEÇİLMİŞ KONULAR
Dönem: Fall 2016Kredi 3Günler: MON WEDSaatler: 18:00:00-19:45:00

LATN 401 / TEMEL SEVİYE LATİNCE
Dönem: Fall 2016Kredi 4Günler: MON TUES WED THURSSaatler: 8:30:00-9:45:00

Latince temel dilbilgisine giriş. Telaffuz sistemleri. Etken ve edilgen eylem sistemleri. Haber ve istek kipleri. İsmin beş hali. Sıfatlar ve zarflar. Fiil soylu sözcükler. Dolaylı ve dolaysız anlatımları içeren temel dil yapıları. Okuma pratiğini geliştirmek için Petronius ve Apuleius’den basitleştirilmiş düzyazı metin okumaları ve kültürel bilgi altyapısı oluşturulması.

LATN 501 / TEMEL SEVİYE LATİNCE
Dönem: Fall 2016Kredi 4Günler: MON TUES WED THURSSaatler: 8:30:00-9:45:00

Latince temel dilbilgisine giriş. Telaffuz sistemleri. Etken ve edilgen eylem sistemleri. Haber ve istek kipleri. İsmin beş hali. Sıfatlar ve zarflar. Fiil soylu sözcükler. Dolaylı ve dolaysız anlatımları içeren temel dil yapıları. Okuma pratiğini geliştirmek için Petronius ve Apuleius’den basitleştirilmiş düzyazı metin okumaları ve kültürel bilgi altyapısı oluşturulması.

LAW 103 / ANAYASA HUKUKU I
Dönem: Fall 2016Kredi 4Günler: THURSSaatler: 8:30:00-11:15:00

Anayasa türleri; anayasanın anlamları; anayasa yapıcılığı ve asli kurucu iktidar; anayasa değişiklikleri ve türev kurucu iktidar; anayasa hukukunda yorum ve yöntem; kamu hukuku işlemlerinin yapım usulü ve yargısal denetimi (kanunlar; kanun hükmünde kararnameler; parlamento kararları; tüzükler ve yönetmelikler); egemenlik kuramları ve vekalet türleri; üniter ve federal devlet; üniter devlet ve bölgeselleşme; başkanlık rejimi; parlamenter rejim; yarı-başkanlık rejimi.

LAW 105 / MEDENİ HUKUKA GİRİŞ
Dönem: Fall 2016Kredi 4Günler: MON WEDSaatler: 13:00:00-14:15:00

Medeni hukukun temel kavramları. Kişinin Hukuku. Tüzel Kişiler.

LAW 111 / ROMA HUKUKU
Dönem: Fall 2016Kredi 3Günler: MON WEDSaatler: 10:00:00-11:15:00

Roma İmparatorluğu?nun siyasi yapısı; Roma Hukukunun temelleri, tarihi ve kaynakları ile Corpus Iuris Civilis. Günümüz borçlar hukuku ve eşya hukuku kavramlarının, Roma Hukukundaki temelleri araştırılacaktır.

LAW 201 / CEZA HUKUKU I
Dönem: Fall 2016Kredi 4Günler: TUES THURSSaatler: 10:00:00-11:15:00

Ceza Hukukunun tarihsel gelişmesi ve gerek birey ve gerekse toplum açısından rolü; suçun maddî ve manevî unsurları ile suç ve cezada kanunîlik ilkesi; ceza ve cezaların infazı kavramları; toplumları tehdit etmekte olan yeni gelişmelerin karşısında ceza hukukunun önemi.