Çeşitli sektörlerde ve işlerde çalışan insanların performansı ve refahı ile ilgili sorunlara ve çözümlere eleştirel değerlendirme. Değişen istihdam eğilimleri (örn. esnek işgücü) ve işyeri uygulamaları (örn. esnek çalışma düzenlemeleri). İş ve örgüt psikolojisi bilim ve uygulamalarının BM sürdürülebilirlik hedefleri çerçevesinde ele alınması (örn. cinsiyet eşitliğini artırmaya yönelik eleman seçme yöntemleri).
Çocuklarda düşünce ve gelişimi. Fiziksel dünyayı kavramanın gelişimi, mantıksal düşünmenin gelişimi, zeka. Günümüzde yapılan araştırma ve uygulamalar incelenir.
Birinci basamak sağlık hizmetlerinin kapsamında sunulan çocuk, ergen ve kadın üreme sağlığı himzetleri, bağışıklama, buşaşıcı ve bulaşıcı olmayan hastalıklara yönelik hizmetler, çevre sağlığı hizmetleri, toplum ruh sağlığı hizmetleri, sağlık eğitimi planlama, okul sağlığı hizmetleri ve sağlık yönetimi hakkında eğitim oturumları. Toplum Sağlığı Merkezi rotasyonu sırasında toplumda en sık görülen hastalıkların belirlenmesi ve bunlara yönelik bireysel ve toplumsal düzeyde müdahale yöntemleri. Öğrencilere ve halka yönelik sağlık eğitimi planlaması ve sunulması. Verem Savaş Dispanseri bünyesinde verem polikliniği. Aile Sağlığı Merkezi rotasyou sırasında aile hekimlerinin yanında poliklinik, hane ziyareti, bağışıklama, bebek ve gebe izlemleri hizmetlerine katılım. Blok süresince birinci basamak koruyucu ve tedavi edici hizmetler hakkında oturumlar, video gösterimleri ve birinci basamak sağlık hizmet yöneticileri ile tartışmalar yapılacaktır. (4 hafta)
Birinci basamak sağlık hizmetlerinin kapsamında sunulan çocuk, ergen ve kadın üreme sağlığı himzetleri, bağışıklama, buşaşıcı ve bulaşıcı olmayan hastalıklara yönelik hizmetler, çevre sağlığı hizmetleri, toplum ruh sağlığı hizmetleri, sağlık eğitimi planlama, okul sağlığı hizmetleri ve sağlık yönetimi hakkında eğitim oturumları. Toplum Sağlığı Merkezi rotasyonu sırasında toplumda en sık görülen hastalıkların belirlenmesi ve bunlara yönelik bireysel ve toplumsal düzeyde müdahale yöntemleri. Öğrencilere ve halka yönelik sağlık eğitimi planlaması ve sunulması. Verem Savaş Dispanseri bünyesinde verem polikliniği. Aile Sağlığı Merkezi rotasyou sırasında aile hekimlerinin yanında poliklinik, hane ziyareti, bağışıklama, bebek ve gebe izlemleri hizmetlerine katılım. Blok süresince birinci basamak koruyucu ve tedavi edici hizmetler hakkında oturumlar, video gösterimleri ve birinci basamak sağlık hizmet yöneticileri ile tartışmalar yapılacaktır. (4 hafta)
Rusçaya yeni başlayan öğrencilere, temel iletişim için gereken dört dil becerisinin (dinleme, konuşma, okuma ve yazma) verilmesi ve de gündelik Rus kültürünün tanıtılması. Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Sınıflandırılması: A1 düzeyinin ilk yarısı.
Rusçaya yeni başlayan öğrencilere, temel iletişim için gereken dört dil becerisinin (dinleme, konuşma, okuma ve yazma) verilmesi ve de gündelik Rus kültürünün tanıtılması. Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Sınıflandırılması: A1 düzeyinin ilk yarısı.
RUSS 301?in devamı. Öğrencilerin etkileşime girebilmeleri ve pratik işlerini doğru ve akıcı olarak, iletişimden fazla ödün vermeden gerçekleştirmeleri için hedef dildeki becerileri pekiştirir. Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Sınıflandırılması: A2 düzeyinin ikinci yarısı ve B1 düzeyinin ilk yarısı.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.
Öğrenciler, şirket ortamında pratik bilgi kazanır ve yerinde mesleki uygulama yaparlar. Staj, Akademik Programların hazırladıkları "Staj Yönetmeliği" ne göre yapılır.