Nitelikli mühendislik öğrencilerine lisans eğitimlerinin bir parçası olarak kendilerinin eğitim vereceği bir deneyim kazandırmak; Endüstri Mühendisliği alan seçmeli dersleri laboratuvarlarında öğrencilere süpervizörlük yapmak, ders dışında destek olmak, problem oturumlarına destek olmak.
Nitelikli mühendislik öğrencilerine lisans eğitimlerinin bir parçası olarak kendilerinin eğitim vereceği bir deneyim kazandırmak; Endüstri Mühendisliği alan seçmeli dersleri laboratuvarlarında öğrencilere süpervizörlük yapmak, ders dışında destek olmak, problem oturumlarına destek olmak.
Nitelikli mühendislik öğrencilerine lisans eğitimlerinin bir parçası olarak kendilerinin eğitim vereceği bir deneyim kazandırmak; Endüstri Mühendisliği alan seçmeli dersleri laboratuvarlarında öğrencilere süpervizörlük yapmak, ders dışında destek olmak, problem oturumlarına destek olmak.
Öğrencilerin fen ve mühendislik bilgilerini değişik sektörlerdeki şirket ya da kurumlarca önerilen bir endüstri mühendisliği projesinde uyguladıkları bir tasarım dersi. Gerçekçi koşullar ve kısıtlar altında bir grup projesinin geliştirilmesi, tasarımı, uygulaması ve yönetimi. İletişim, takım çalışması ve sunum becerilerine ağırlık verilir.
Endüstri Mühendisliği alanında edinilen bilgilerin endüstri uygulaması olan bir proje çerçevesinde hayata geçirilmesi. Proje çalışması bir öğretim üyesi danışmanlığında olmak koşulu ile bireysel olarak yapılabileceği gibi grup olarak da yapılabilir.
Güz döneminde açılan INDR 590 dersinin başlıca hedefi, lisansüstü öğrencileri endüstri mühendisliği bölümünde yapılan bilimsel araştırmalarla ilgili bilgilendirmektir. Bu, fakülte mensuplarının sunumları ve INDR 595 dersini almış lisansüstü öğrenciler tarafından gerçekleşmektedir. Bunun yanı sıra bahar döneminde açılan INDR 590 seminerleri, endüstri sektöründen katılan konuşmacıların deneyimlerini öğrencilerle paylaşmalarını ve endüstri mühendislerinin çalışabilecekleri farklı iş sektörlerini tanıtmalarını baz alan uygulamalara odaklıdır. Davet edilen konuşmacı, sunumunu Türkçe yapabilir.
Dış politika ve güvenlik, kimlik, vatandaşlık, demokrasi, yerel ve küresel yönetişim ve farklı dünya bölgeleri gibi uluslararası ilişkiler müfredatının değişik alanlarında edinilen kavramsal bilgileri gerçek iç ve dış siyasi problemlere yaratıcı ve etkin çözümler geliştirme amacıyla uygulama. Vaka çalışması, takım çalışması ve sunumlar.
Yükseköğretim derslerinde etkili öğretme ortamı tasarlamanın temelleri, öğrenme prensipleri, İngilizce ders anlatımı, öğrenme teknolojilerini öğretim uygulamalarına entegre etme, not verme, öğrenciler ve öğretim üyeleri ile iletişim, süper çeşitlilik ve cinsiyete duyarlı pedagoji.
Değişik alanlardaki hukuk sistemlerinin dünyadaki gelişimi ağırlıklı olarak Türk hukuk sisteminin tarihi gelişimi. Batılılaşma hareketleri içindeki hukuk reformu çalışmaları ve Cumhuriyet sonrası Batı Avrupa yasalarının resepsiyonunun ardından laik hukuk sistemine geçiş ile hukuk alanında gerçekleştirilen tarihi değişiklikler.
Ulusal ve Uluslararası Farazi Dava Yarışmaları İçin Hazırlık: Farazi Dava Konusu Hukuki İhtilafların Tahlil Edilmesi, Hukuki Araştırma, Dava Dilekçelerinin Hazırlanması, Sözlü Savunmalarda Yapılacak Sunumlara Hazırlık. Farazi Dava Yarışmasına Katılım. Uluslararası Hukuk. Milletlerarası Ticari Tahkim. Milletlerarası Mal Satımına İlişkin Sözleşmeler Hakkında Milletler Anlaşması.
Ulusal ve Uluslararası Farazi Dava Yarışmaları İçin Hazırlık: Farazi Dava Konusu Hukuki İhtilafların Tahlil Edilmesi, Hukuki Araştırma, Dava Dilekçelerinin Hazırlanması, Sözlü Savunmalarda Yapılacak Sunumlara Hazırlık. Farazi Dava Yarışmasına Katılım. Uluslararası Hukuk. Milletlerarası Ticari Tahkim. Milletlerarası Mal Satımına İlişkin Sözleşmeler Hakkında Milletler Anlaşması.
Araştırmalarına yönelik prezentasyonlardır. ikinci yıl master öğrencileri kendi tezleri ile ve ilk yıl master öğrencileri kritik literatür araştırmları ile tamamlarlar.
Pozitivizm ve Uluslararası Kamu Hukuku, Uluslararası Kamu Hukukunda doğal hukuka ilişkin yaklaşımlar, hukuksal gerçekçilik ve süreç okulu, yorumculuk ve uluslararası hukuk, eleştirel hukuk çalışmaları, Uluslararası Kamu Hukukuna üçüncü dünya yaklaşımları, Uluslararası Kamu Hukukunun gerçekçi eleştirisi, Uluslararası Kamu Hukukunun demokratik eleştirisi, Uluslararası Kamu Hukukunun feminist eleştirisi.
Küreselleşme ve sosyal güvenlik, insan hakkı olarak sosyal güvenlik hakkı, sosyal güvence, asgari sosyal güvenlik standartlarının hukuki niteliği, 102 sayılı Uluslararası Çalışma Sözleşmesi’nin ortaya çıkışı, uluslararası sosyal güvenlik standartlarının uygulama alanı ile kapsamı ve esneklik klozları, uluslararası sosyal güvenlik standartlarının Uluslararası Çalışma Örgütü ve Avrupa Konseyi tarafından denetlenmesi.
Hukuk disiplinleri bakımından ve disiplinler arası bakış açısıyla araştırma ve inceleme yöntemleri; tez yazma teknikleri, karar incelemesi, makale yazımı, araştırma ve yayın etiği ve atıf yöntemleri ile hukukta metot sorunları.
Koç Üniversitesi lisansüstü öğrencilerine yönelik 4 haftalık çevrimiçi bir derstir. 4 modülden oluşan ders, lisansüstü öğrencilerin gelişimlerini desteklemek ve araştırma süreçlerinde onlara yardımcı olmak için oluşturulmuştur. Derse katılan öğrenciler; • Genel Kütüphane Hizmetleri, • Literatür taraması için ipuçları, • Referans ve atıf yönetimi, • Akademik uygulama ve araştırmalarında yararlanabilecekleri açık bilim yöntemleri, • Bilimsel yayıncılık ve akademik etik, • Araştırmacı profilleri ve araştırma etki ölçümü gibi konularda bilgi sahibi olacaktır. • Overall Library Services, • Tips for literature review, • Reference and citation management, • Open science methods that you can benefit in your academic practice and research, • Scholarly publishing and academic ethics, • Researcher profiles and research impact measurement.
Vektörler; matrisler ve doğrusal denklem sistemleri; vektör uzayları; doğrusal dönüşümler; diklik; karmaşık sayı işlemleri; özdeğer problemleri.
Vektörler; matrisler ve doğrusal denklem sistemleri; vektör uzayları; doğrusal dönüşümler; diklik; karmaşık sayı işlemleri; özdeğer problemleri.
Matematik alanındaki derslerde öğrencilere öğretim tecrübesi kazandırma; öğrencilerin temel konuları anlamalarını güçlendirme; konuyla ilgili bilgileri uygulamalarını ve iletmelerini sağlama.
Yaratıcı yazılımlar aracığıyla grafik tasarım ve görsel kurgu becerileri. Tasarımın ana kuralları ve tekniklerinin, görsel ve grafik tasarım yazılımlarının kullanımı.